لیدیا خەلات:پشكداریا من بۆ گەهاندنا وێنێ‌ راستێ‌ كچا ئێزدی بوو

ئێزدیخان نیوز:
دوهی رۆژا پێنج شەمبوویێ‌ 25ئەیارا 2017ێ‌،ل باژێرێ‌ بەغدا شاهجوانا عێراقێ‌ بۆ  ئەڤ سالە هاتە هەلبژاردن.

دڤێ‌ بەریكانێ‌ دا كچا ئێزدی"لیدیا خەلات"ژ باشیكێ‌ بەربژار بوو بۆ شاهجوانا عێراقێ‌.

درێ‌ ورەسم و ئاهەنگا هەلبژاردنا شاهجوانا عێراقێ‌ بۆ سالا 2017ێ‌"ڤیان نوری" ئاكنجیا بەغدا بوو وەك  شاهجوان هاتە هەلبژاردن.

لژنەیا هەلبژاردنا شاهجوانا عێراقێ‌ چەند پرس ئاراستەی شاهجوانا ئێزدی"لیدیا خەلات" كرن ودیاركر كو هەبوونا من ل هێرە ئەز وێنێ‌ راستێ‌ كچا ئێزدی بگەهینم كو هیڤی هەنە و دكارت پشكداریێ‌ دهەر بەریكانەكێ‌ دا بكەت چ شاهجوانی یان كارەكێ‌ گرێدایی هۆنەری بت،دووپاتكر كو ئەم حەژ ڤیانێ‌ دكەین و وەك هەر ژنەكا دی یا عێراقێ‌ بژین و هیڤیا من ئەوە و من ئارمانجەك ئێكانە هەیە كو من دڤێت ل سەر زارۆكان كاربكەم یێن ژ دەستێن داعشێ‌ هاتینە قورتالكرن ل سەر بارێ‌ وان یێ‌ دەروونی چنكو ئەو ل كەمپان دانە.

تعليقات

المشاركات الشائعة