گەنجەكێ‌ ئێزدی د پێشبركیەكا ئەلمانیا دا ل قۆناغا دوماهیێ‌ دایە

ئەڤرۆ:كاروان باعەدری
 گەنجەكێ‌ ئێزدی خەلكێ‌ ناوچەدارییا باعەدرێ‌ یا سەر ب قەزا شێخانا پارێزگەها دهۆكێ‌ ڤە،گەهشتیە قۆناغا دوماهیێ‌ د دپێشبركیەكا ئەلمانیادا.

سەربار داود، ئەو گەنجێ‌ د تەمەنێ‌ شازدە سالە و پشكداری دڤی بەرنامێ‌ مەزن یێ‌ ئەلمانیا دا كری تایبەت بۆ رۆژناما ئەڤرۆ گۆت:" من پشكداری د بەرنامێ‌ (City talent) ێ‌ ل ئەلمانیا دا كریە ب ڤیدیۆ كلیپەكێ‌ هەتا من شیایە ئاستەكێ‌ بلند پێشكێش كەم ب ڤیدیۆ كلیپەكێ‌".

گۆتژی ڤیدیۆ كلپیا من ب زمانێ‌ ئەلمانی یە ب ناڤێ‌(ئازادی بۆ شنگال) (FREIHEIT FÜR SHENGAL) ل گەل ١٤ كەسێن دی گەهشتمە قۆناغا دوماهیێ‌ و قۆناغا دووماهیێ‌ ل  25/2/2017ێ‌ دێ‌ ئێتە ئەنجام دان و هەروەسان پرۆسەیا دەنگدانێ‌ دێ‌ ل سەر ئینتەرنێتی بیت ب و دێ‌ ئەڤ پرۆسەیە ل 22/12/2016ێ‌ دەستپێكر و دێ‌ بەردەوام بیت هەتا 23/2/2017ێ‌ بیت ل سەر سایتێ‌ www.minden32.com.

ناڤهاتی خویاكر:"هیڤیدارم پشتەڤانێ‌ من بن و دەنگ ب من بدەن ل سەر ئینتەرنێتی.

تعليقات

المشاركات الشائعة