شانۆڤانه‌كێ ئێزدى به‌رمایكێن فیشه‌كان دكه‌ته‌ كه‌ڤالێن ئاشتیێ‌

 شانۆڤانه‌كێ ئێزدى به‌رمایكێن فیشه‌كان دكه‌ته‌ كه‌ڤالێن ئاشتیێ‌
ئێزديخان نيوز:

حسێن باعدری، د دیداره‌كێ‌ دا بۆ رۆژناما ئه‌ڤرۆ دیاركر كو پشتی جینۆسایدا ئێزدیان ل سالا 2014، كو ب شێوازه‌كێ‌ دڕندانه‌ خه‌لكێ‌ بێ‌ گونه‌هێ‌ شنگارێ‌ ل سه‌ر ده‌ستێ‌ داعش هاتینه‌ كوشتن، ب تایبه‌ت ژی كۆمكوژیا گوندێ‌ كوچۆ كو نێزیكی سێزده‌ گۆڕێن ب كۆم ل ویرێ‌ هاتبوونه‌ چێكرن، ئه‌و بوو من ل سالا 2019 سه‌ره‌دانا وی گوندی كر ژ بۆ كۆمكرنا به‌رمایكێن فیشه‌كان و ئینانه‌ باعه‌درێ‌َ، پشتی چه‌ند رۆژان من هزر دهندێ‌ كر ئه‌ز ڤان به‌رمایكێن فیشه‌كان بكه‌مه‌ كه‌ڤال ، هه‌ر چه‌نده‌ ئه‌ڤه‌ بۆ جارا ئێكێ‌ یه‌ ئه‌ز ڤی كاری دكه‌م چنكو نه‌پیشه‌یا منه‌، به‌لكو ئه‌ز نڤیسه‌ر و شانۆڤانم، به‌لێ‌ من بزاڤكرن ئه‌ز ڤان به‌رمایكێن فیشه‌كان بكه‌مه‌ كه‌ڤال، چنكو دۆژمنان بكاردئینان ژبۆ كوشتنا خه‌لكێ‌ سڤیل و بێ‌ گونه‌ه، من ژی خواست ئه‌ز بكاربینم ژبۆ ئاشتی و ڤیانێ‌ ئه‌ڤه‌ ژی په‌یامه‌كه‌ ژ بۆ دوژمنی ئه‌م ئێزدی ملله‌ته‌كێ‌ ئاشتی خوازین، بۆ زانین ب ڤان به‌رمایكێن فیشه‌كان هه‌تا نوكه‌ من شیایه‌ نێزیكی بیست و پێنج كه‌ڤالان پێ‌ چێكه‌م و دچه‌ندین پێشه‌نگه‌هان دا هاتینه‌ نیشادان، داكو ژبۆ دوژمنان دیاربكه‌م ئه‌م ئێزدی دژی توندۆتیژی و تۆندڕه‌ویێ‌ نه‌، بتنێ‌ مه‌ ئاشتی و ژیانه‌كه‌ ئارام دڤێت ژبۆ هه‌موو مرۆڤایه‌تیێ‌.

تعليقات

المشاركات الشائعة