ناديا موراد:هه‌ر خه‌لاته‌كى وه‌رگرم دێ پێشكێشى قوربانيێن كۆمكوژيێ كه‌م

ئێزديخان نيوز:

(ناديا موراد)ئه‌و كچا ئێزدى يا ژ ده‌ستێ داعشێ رزگاربوويى،هاتيه‌ به‌ربژێركرن بۆ خه‌لاتێ نۆبل يێ ئاشتيێ،درۆنكرنه‌كێ دا ئاماژه‌ كريه‌ كو هه‌ر خه‌لاته‌ك يان دراڤه‌ك ژ ڤى كارى بێتن دێ پێشكێشى قوربانيێن كۆمكوژيێ كه‌تن. 


ئيرۆ 5شووباتێ 2016،(ناديا موراد)رۆنكرنه‌ك به‌لاڤكريه‌ و تێدا هاتيه‌:من دڤێت بۆ رايا گشتى رۆن بكه‌م كو خه‌لات و دراڤ بۆ من نه‌گرنگن پشتى هاتيه‌ هنداكرن و هه‌زاران بێ گونه‌ه هندابووين دگه‌ل من  و پشتى تووش بوويمێ و هه‌زاران ژن و زارۆك ژى دگه‌ل من  تووشى ده‌ست درێژيێ و توندترين جۆرێن تيرۆرێ بووين،ئيرۆ بتنێ يا به‌ره‌ڤانيێ ژ كێشه‌يه‌كا مرۆڤايه‌تى دكه‌م و سيما و وێنه‌يێ من سيما و وێنه‌يێ هه‌ر قوربانيه‌كى يه‌ و ئه‌ز يا نامه‌يا وان هه‌لدگرم بۆ جيهانێ ب ئه‌مانه‌تى،ئه‌ڤه‌ من پالدده‌ت كو يا به‌رده‌وام بم و ده‌نگێ ڤان قوربانيان بم يێن هه‌موو تشت ژ ده‌ست داين.


هه‌روه‌سا سۆزێ دده‌م هه‌ر خه‌لاته‌ك يان دراڤه‌ك ژ ڤى كارى بێتن و وه‌رگرم پێشكێشى قوربانيێن كۆمكوژيێ و ب تايبه‌ت رزگاربوويان و بێ ژنان و ئيتيمان بكه‌م.    

المشاركات الشائعة